Založ si blog

Z. Čaputová: velikášske ja-ja-ja

Pracujete a nikam vás to neposúva? Vaša chyba. Nejdete s duchom doby. Neosvojili ste si metódu mediálneho ja-ja-ja.

 

Protestný pochod občanov? Do médií – ja.

 

Vyhratý súdny spor? Kto? Predsa ja!

 

„Nobelova“ cena? (Rozumej Goldmanova cena za environmentálny aktivizmus: odpad za susedov plot ).  Ja!

 

Tuctová právnička? Omyl! „Legal powerhouse“ (Právnické eso) https://www.goldmanprize.org/blog/face-face-legal-powerhouse-zuzana-caputova/

 

Čím sa môžem popýšiť?

 

Spaľovne odpadov v ôsmich obciach, niektoré dokonca pre nebezpečný odpad, a tri skládky. Niekde to bol skôr právnický súboj, ostatným sme poskytli širšiu, komplexnejšiu právnu podporu.“ https://www.goldmanprize.org/blog/qa-zuzana-caputova/

 

Prezident Slovenskej republiky? Ja-ja-ja.

 

 

 

Personalisti, prijali by ste do firmy Z. Č. ?

27.03.2019

Personalisti, prijali by ste do firmy ženu, ktorá: si v životopise vykazuje 5 rokov nepretržitej praxe, pričom v tom čase porodila dve deti (2001-2005) udáva, že počas uvedených 5 rokov vykonávala prax, na ktorú potrebovala buď predchádzajúci zápis v profesijnej komore (ktorý neexistoval), alebo aspoň v určitom období živnostenské oprávnenie (ktoré [...]

Kariéra Z. Čaputovej v rokoch 2001-2005

26.03.2019

Z. Čaputová vo svojom životopise v rámci majetkového priznania/dotazníka pre kandidátov na Prezidenta SR (1) uvádza, že v rokoch 2001-2010 bola právničkou VIA IURIS. Na akej báze spolupracovala s VIA IURIS v rokoch 2001 – 2005? Do 31. decembra 2003 mohla poskytovať právne služby na základe zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní. Od 1. januára [...]

Z. Čaputová a Goldmanova cena

24.03.2019

Vo svojom životopise v časti Ocenenia Z. Čaputová uvádza: „Toto prestížne ocenenie som získala za svoje dlhodobé občianske a právne líderstvo v kauze pezinskej skládky.“ Občianske líderstvo – sčasti. Spolu s ľuďmi v orgánoch mesta, opakovane volenými do funkcií. Právne – sotva. Za zastupovanie v súdnych konaniach platilo mesto Pezinok advokátsku [...]

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 31475x
Priemerná čítanosť článkov: 6295x

Autor blogu

Kategórie

Archív